„Připomíná mi mého otce. Oba jsou provokatéři, i když každý jiným způsobem. Líbí se mi být objektem.“ V titulním článku posledního úplňku roku 2017 se Charlotte Gainsbourg svěřuje se svou touhou být nástrojem jiných, právě životní příběh dcery Jane Birkin a Serge Gainsbourga mapuje obsáhlý titulní text čísla. Její nedávno vydané album Rest, které je označováno jako jedno z jejích nejlepších, je detailně prozkoumáno v Duelu a na slavného otce herečky a zpěvačky vzpomíná článek věnovaný jeho spolupráci se skladatelem Jean-Claudem Vannierem. Ten u příležitosti nedávného premiérového vydání jejich společného soundtracku ke snímku Les Chemins De Katmandou z roku 1969 poskytl Full Moonu interview. Titulní téma pak doplňuje Moon Five věnované spolupracím otců a dcer. Full Moon #80 vychází ve středu 6. prosince.
Prosincový úplněk voní po francouzsku, informací ale obsahuje mnohem víc. Jednou z hlavních linií nového čísla jsou rozsáhlé reporty – ohlédnutí za mimořádně vydařeným ročníkem festivalu Lunchmeat, reportáž z holandského Utrechtu a výběrové přehlídky Le Guess Who? nebo deník z japonského turné, který sepsal Tarnovski (Miou Miou či Gurun Gurun). Obsáhlý rozhovor s dvojicí Kalle doplňuje recenze jejich nového alba, v dalších rozhovorech jsou představeny Monika Načeva, Chris Clark, Bruno Ferrari, zpěvačka LP nebo projekt Trophosphere. Mezi větší texty v první polovině časopisu tentokrát výrazně promluvila také rubrika Knihovna – recenzi nového komiksu Richarda Kleista Mercy on Me s Nickem Cavem v hlavní roli doplňuje text o těžkotonážním (objemem i informacemi) nakladatelském počinu Gigant věnovaném Andymu Warholovi nebo galerie ukázek z nedávno vydané publikace Křičím: „To jsem já.“, zabývající se historií domácích fanzinů.
Albem měsíce se stala velkolepá novinka noiseového producenta Dominicka Fernowa známého pod jménem Prurient, z dalších recenzí lze doporučit například novinky Converge, Dillon, Warhaus, Aveyho Tarea, Destroyer, Courtney Barnett a Kurta Vilea, Jozefa van Wissema nebo domácích nadějí Sýček či Pretty Old Sound, nechybí ani pohled do temného podzemí Sklepa nebo výlet do historie v podobě rubriky Kult, která je tentokrát zaměřena na album Jonathana Richmana a jeho The Modern Lovers. Sekce reportů se vrací k výjimečným koncertům Nicka Cavea and the Bad Seeds, Algiers nebo Mosese Sumneyho, samozřejmostí je také dvoustránka věnovaná lokálním akcím. A k tomu i další pravidelné rubriky věnované novým knihám, komiksům, filmům a výstavám nebo oblíbené autorské sloupky.
Full Moon hektický rok 2017 uzavře akcí věnovanou vydání 2LP Superhrdinky: Hudba pro ženy bez domova, sdružující dvacet jedna českých a slovenských interpretek. Jeho výtěžek je určen na aktivity neziskové organizace Jako doma – Homelike, o.p.s., album bude pokřtěno ve čtvrtek 14. prosince v pražském Futurum Music Baru za účasti Katarzie, Kataríny Málikové, Stinky a Potmě. Veškerý výtěžek z koncertu bude určen na aktivity Jako doma, všechny fanoušky magazínu na tuto událost srdečně zveme.
FullMoon je původní český multižánrový hudební magazín. Vychází pravidelně od roku 2010 a reflektuje hudební scénu u nás i v zahraničí, s přesahy do filmu, komiksu, literatury či designu. Každý měsíc odráží aktuální kulturní dění, nabízí kvalitní a originální zpracování, obsah a nadčasový design grafického studia Carton Clan. Spolupracuje s výjimečnými lidmi napříč kulturním spektrem. Není odkázán na agenturní zpravodajství – jeho obsah je bez výjimky exkluzivní – a zakládá si na dobrých a osobních vztazích se čtenáři.