Je to apríl, není to apríl? V neděli 1. dubna opravdu vychází další číslo hudebního magazínu Full Moon s pořadovým číslem #22. Obálce po dlouhé době nevévodí dědek, ale žena! Byť je trochu řízlá androidem. Yo-Landi Vi$$er je drahá polovička (nejen) vizuálního orgasmu Die Antwoord, kteří právě vydali napjatě očekávanou druhou desku Ten$ion. Kromě Die Antwoord, Full Moon #22 se důkladně věnuje komiksu Preacher, jehož poslední díl nedávno vyšel také v českém překladu, a Barceloně, kde se na sklonku května uskuteční festival Primavera. Celé číslo neznatelně prostupují jiné kraje: vedle DVD Punk in Africa je prostor věnován íránské hudbě, seriál o cestování pokrývá Istanbul a Maroko, tetování je tentokrát z Mexika a novou sérii Record Store Junkie zahajuje berlínský krámek Mr. Dead & Mrs. Free. Znovu se Berlín objevuje v reportu z festivalu Club TransMediale v klubu Berghain, na nějž navazuje větší téma o Solaris s důrazem na nejnovější hudební adaptaci dvojice Ben Frost/Daniel Bjarnason.
Recenze, rozhovor a report čeká na fanoušky belgické kapely dEUS, v dalších recenzích jsou k nalezení mj. Dirty Three, Damien Jurado, Master’s Hammer, Cloud Nothings, Lambchop, Black Cobra nebo trojice releasů vydavatelství Polí 5: Doma Ensemble, Zátory a Nedělní lidé. Sólová deska Thurstona Moora je dobrou záminkou k přípomenutí Dirty, dvacet let staré klasiky Sonic Youth, a hudební pojednání uzavírají živák Nico a knížka o Velvet Underground. Od věci není průvodce vinylovými deskami Už jsme doma, rozhovor s dánskými Lis Er Stille nebo nahlídnutí pod horkou pokličku tzv. queer garage. Historicky poprvé se ve Full Moonu objevuje „žánr minirecenzí“ ve spolupráci s hodnotícím portálem xplaylist.cz.
Filmová sekce vítá Martina Scorseseho, recenzi jeho posledního snímku Hugo a hororové deja-vu; soundtrack zaostřil na Alexandra Desplata a již zmíněný Solaris (Eduard Artěmjev vs. Cliff Martinez). Seriál o tuzemských labelech se pustil na tenký hardcoreový led s Damage Done, rozhovor a profil je doplněn třemi recenzemi jejich nedávných sedmipalců. Nechybí seriál o pořádání koncertů, sloupky (do nichž se s Nahoře v Labi, dole v Severu vrátil Jirka Imlauf z Houpacích koní) a fanouškovská jednička, tentokrát s Leftfield.
FullMoon je původní český multižánrový hudební magazín. Vychází pravidelně od roku 2010 a reflektuje hudební scénu u nás i v zahraničí, s přesahy do filmu, komiksu, literatury či designu. Každý měsíc odráží aktuální kulturní dění, nabízí kvalitní a originální zpracování, obsah a nadčasový design grafického studia Carton Clan. Spolupracuje s výjimečnými lidmi napříč kulturním spektrem. Není odkázán na agenturní zpravodajství – jeho obsah je bez výjimky exkluzivní – a zakládá si na dobrých a osobních vztazích se čtenáři.