Fotografiím se ve Full Moonu věnujeme od samotných začátků, možná ne zcela erudovaně, ale o to vášnivěji. Pokud je to alespoň trochu možné, klademe důraz na fotografie vlastních autorů, dlouze o nich debatujeme v redakci i při grafickém zpracování, hádáme se o ně, vzájemně si je posíláme, podsouváme, nutíme. Záleží nám na nich. I proto jsme letní vydání Full Moonu v tomto podivném roce nasměrovali rovnou do náruče Fotografie. Titulní téma je tentokrát rozloženo na ploše téměř čtyřiceti stran, cílem bylo soustředit se na fotografii domácí, a to zejména tu současnou – většina představených jmen poskytla i ukázky ze své tvorby. Letní dvojčíslo Full Moonu #111–112 nabízí náramnou porci 152 stran, v prodeji bude od 8. července až do prvního zářijového dne.
Full Moon #111–112 avizuje titulní fotografie ze série Marie Tomanové nazvané Young Americans, rozhovor s českou rodačkou a aktuálně newyorskou rezidentkou celé titulní téma otevírá. Následují rozhovory s Bet Orten, Julií Hrnčířovou nebo Václavem Tvarůžkou, teoretická stránka a současné směřování fotografie jsou představeny v debatě s historikem fotografie Pavlem Vančátem. Součástí tématu je také foto esej jedné z dvorních fotografek Full Moonu Andrey Petrovičové, nechybí ani rozsáhlé povídání s Libuší Jarcovjákovou, jejíž loňskou výstavu Evokativ vyhlásil britský deník The Guardian za nejlepší výstavu minulého roku, nebo pětice aktuálních nadějí české fotografie, kterou vybrala šéfredaktorka časopisu Fotograf Markéta Kinterová.
Letní vydání je sice zasvěceno fotografii, ale to neznamená, že by slova byla potlačovaná, naopak. V aktuálním vydání se sešlo hned několik výjimečných rozhovorů, například s britskou producentkou Kelly Lee Owens, slovenskými techno démony Tittingur, slavným producentem a hudebníkem Alainem Johannesem nebo výtvarníkem Josefem Bolfem. Nechybí ani kontextové články věnované Shirley Collins, nedávno uvedenému filmu Příběh Beastie Boys nebo knize Slepé skvrny sociologa Daniela Prokopa, upozornit je třeba také na texty věnované skupině Creedence Clearwater Revival nebo komikovi Busteru Keatonovi, jehož retrospektivu za unikátního doprovodu současných jmen domácí alternativy uvede letošní ročník Letní filmové školy v Uherském Hradišti.
Díky na léto tradičně zvětšenému rozsahu vydání se dostalo také na rozhovory s Milanem Knížákem, slavným britským novinářem Johnem Robbem nebo producentkou a hudebnicí Ai Fen. Téměř dvojnásobný rozsah nabízí také recenzní rubriky – Albem měsíce se stala novinka Pain Olympics z dílny kanadského diy kolektivu Crack Cloud, z dalších jmen v sekci recenzí zmiňme například Run the Jewels, Charli XCX, Bo Ningen, Prurient, King Buzza, Nicoláse Jaara, Fontaines D. C., Perfume Genius, Moniku Načevu, Stevea von Tilla nebo ambientní producentku Juliannu Barwick. Filmovou sekci zaplnilo nové dílo režiséra Spikea Leeho Bratrstvo pěti, seriál Mrs. America nebo standup Hannah Gadsby: Douglas, ale také domácí Bourák, literární rubriku ovládla nová kniha Olgy Tokarczukové nebo komiksový životopis malíře Caravaggia. Nechybí ani další tradiční rubriky, jako přehled koncertů na celé léto, autorské Sloupky, Galerie, Radio FM, Do černého nebo Protokol.
FullMoon je původní český multižánrový hudební magazín. Vychází pravidelně od roku 2010 a reflektuje hudební scénu u nás i v zahraničí, s přesahy do filmu, komiksu, literatury či designu. Každý měsíc odráží aktuální kulturní dění, nabízí kvalitní a originální zpracování, obsah a nadčasový design grafického studia Carton Clan. Spolupracuje s výjimečnými lidmi napříč kulturním spektrem. Není odkázán na agenturní zpravodajství – jeho obsah je bez výjimky exkluzivní – a zakládá si na dobrých a osobních vztazích se čtenáři.